مربی بین المللی والیبال اظهارداشت: گفته بودم روز به روز بهتر می‌شویم و خوشبختانه مقابل لهستان عملکرد خوبی داشتیم.

مصطفی کارخانه مربی بین‌المللی والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازی خوبی را از ملی پوشان کشورمان در برابر تیم ملی والیبال لهستان شاهد بودیم، ما در برخی فاکتورها نسبت به بازی‌ها قبل رشد داشتیم. 2 تا 3 بازیکن تاثیرگذار در تیم نمایان شدند و به اعتقاد من تازه موتور موسوی روشن شده و توانست 6دفاع مستقیم پوئن داشته باشد که اگر دیگر، هم پستی وی هم این آمار را به دست آورده بود ما برنده میدان بودیم. در بازی دوم مقابل لهستان بازیکنان ایران دیگر راحت‌تر سرویس می‌زدند و خطاهایشان کمتر شده بود. این یک امتیاز اعتماد به نفس بازیکنان و کادرفنی را بالا برد و امیدها را افزایش داد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم 2 بازی مقابل لهستان را با دیدارهای مقابل آمریکا مقایسه کنیم، باید بگویم که ما در دریافت نقاط ضعفمان را برطرف کرده و رشد داشتیم و در مقابل قهرمان جهان روان‌تر و هماهنگ‌تر کار کردیم. به عقیده من نباید از امتیاز میزبانی و کارنامه درخشان رقبایمان غافل شویم آن‌ها واقعا قوی هستند به طوری که روسیه مقابل آمریکا و لهستان تمام بازی‌هایش را واگذار کرده است. باید سطح توقعات را در حد بضاعت و جایگاهمان بالا ببریم٬ والیبال ما رشد کرده اما نه تا آن حدی که تمام تیم‌های دنیا را ببریم.

کارشناس والیبال در خصوص تاخیر کواچ در تعویض‌ بازیکنان گفت: بازی به بازی جرات و جسارت سرمربی تیم ملی افزایش پیدا می‌کند. معتقدم که وی در این کار تاحدودی کند است مثلا ما، ست پنجم 10 بر 3 از حریف عقب هستیم وی به جای تعویض تایم استراحت می‌گیرد. باید به این مربی جوان فرصت بیشتری بدهیم. نباید وی را با ولاسکو مقایسه کنیم چراکه خولیو مربی سرد و گرم چشیده‌ای بود و تجربه حضور در عرصه‌های بزرگ را داشت مطمئن هستم کواچ هم بهتر خواهد شد.

کارخانه درپایان خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده که ما با تیم‌های اروپایی بهتر بازی می‌کنیم اما باز هم نباید توقع کرد که اگر تاکنون تیم ملی والیبال ایران، جایگاه ششمی جهان را کسب کرده به یکباره قهرمان دنیا را شکست دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار