رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس/ بارش باران و گرد و غبار در جاده‌های کشور


سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در محور کرج – چالوس محدوده تونل کندوان به علت نصب جت فن‌ و در ازادراه کرج – قزوین در باند شمالی از ترمینال شهید کلانتری تا مهرویلا  ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان های گیلان‌ محور رشت – لاهیجان و مازندران محور کندوان محدوده هزارچم بارش پراکنده باران و در استان خراسان جنوبی محورهای بیرجند – دیهوک و بیرجند – سربیشه گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد کلیه اتوبوس‌ها، تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها در تا اطلاع ثانوی در محور هراز ممنوع است.

بارش پراکنده باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در محور کرج – چالوس محدوده تونل کندوان به علت نصب جت‌فن‌، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استانمازندران مجور سوادکوه ، استان گیلان‌ محورهای چابکسر و رشت - قزوین بارش پراکنده باران و در استان خراسان جنوبی محورهای بیرجند – دیهوک و بیرجند – سربیشه گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی عنوان کرد: تردد کلیه اتوبوس‌ها، تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها در تا اطلاع ثانوی در محور هراز ممنوع است.

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج – چالوس/ بارش باران و گرد و غبار در جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو باخبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در محور کرج – چالوس محدود تونل کندوان به علت نصب فن‌ها، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان گیلان‌ آزادراه قزوین – رشت و گلستان محور جنگل گلستان بارش پراکنده باران و در استان خراسان جنوبی محورهای بیرجند – دیهوک و بیرجند – سربیشه گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد کلیه اتوبوس‌ها، تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها در تا اطلاع ثانوی در محور هراز ممنوع است.

تردد روان و بارش باران در راه‌های شمالی کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو باخبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در استان مازندران در اکثر محورها و استان گلستان محورهای جنگل گلستان، علی آباد، آزاد شهر، مینو دشت و در استان گیلان محورهای تالش، آستارا، چابکسر بارش باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی عنوان کرد: تردد کلیه اتوبوس‌ها، تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها در تا اطلاع ثانوی در محور هراز ممنوع است.

بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در راه‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از ترمینال تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران – کرج از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان خراسان شمالی و مازندران در اکثر محورها و استان گیلان محورهای تالش و رشت – قزوین بارش پراکنده باران گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی عنوان کرد: تردد تمامی اتوبوس‌ها، تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها تا اطلاع ثانوی در محور هراز ممنوع است.


انتهای پیام/


برچسب ها: بارش ، باران ، ترافیک ، هراز ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.