دولت بحرین مدعی شد اعضای گروهی را که در اقدامات مسلحانه دست داشتند بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت بحرین روز گذشته مدعی شد یک  اعضای گروه مخالف را که در حملات تروریستی دست داشتند بازداشت کرده است. خبرگزاری بحرین در خبری بی اساس مدعی شد در سال 2012 گروهی تروریستی به نام " گردانهای اشتر" با هدف بی ثبات کردن کشور تأسیس شد که مؤسسان آن هم اکنون در ایران هستند.
وزارت کشور بحرین با انتشار بیانیه ای مدعی شد: این گروه در سال 2012 به رهبری "احمد یوسف سرحان" ملقب به "ابومنتظر" و "جاسم احمد عبدالله" ملقب به "ذوالفقار" شکل گرفت که هم اکنون این دو نفر در ایران حضور دارند.

بحرین در ادامه ادعاهای خود گفته است این افراد پس از تشکیل گروهی تروریستی اقدام به جذب عناصر داخلی با هدف حمله به نیروهای امنیتی کردند. وزارت کشور بحرین گفته است عناصر این گروه در عراق از سوی گردانهای حزب الله آموزشهای نظامی دریافت کرده اند.

بحرین از زمان سرکوب قیام های مردمی در سال 2011 میلادی شاهد موج اعتراضات مردمی است.  شیعیان بحرین با وجود آنکه اکثریت این کشور را تشکیل می دهند از کمترین امکانات برخوردارند. رژیم آل خلیفه سعی دارد با متهم کردن مخالفان خود اعتراضات مردمی را سرکوب کند.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار