اصفهان؛

برگزاری هفته فرهنگی گردشگری کاشان در باغ گیاه شناسی ملی تهران

هفته فرهنگی گردشگری کاشان طی روزهای 20 تا 27 خردادماه در باغ گیاه شناسی ملی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، مدير مرکز ارتباطات راهبردی و امور بين‌الملل شهرداری کاشان گفت: این هفته فرهنگی گردشگری با توجه به سبقه و پیشینه منطقه فرهنگی تاریخی کاشان با همکاری کمیسیون فرهنگی، اجتماعی کلان شهرها و مراکز استان‌های کشور برگزار می شود.

محمد علی فرجی، برپایی غرفه صنایع دستی،سوغات کاشان، معرفی مشاهیر و بزرگان و جاذبه های گردشگری منطقه فرهنگی تاریخی این شهرستان را از برنامه های هفته فرهنگی گردشگری کاشان برشمرد و گفت: برگزاری میزگرد شهرداران منطقه، شب شعر گل سرخ محمدی، اجرای نمایش با حضور هنرمندان کاشانی و نمایش خیمه شب بازی از دیگر برنامه های این هفته در باغ گیاه شناسی ملی تهران است.

وی تصریح کرد: منطقه فرهنگی تاریخی کاشان شامل شهرهای آران و بیدگل، بادرود، نوش آباد، ابوزید آباد، سفیدشهر، مشکات، نیاسر، خالدآباد، نطنز، ابیانه، زواره، اردستان، نایین، طرق رود، قمصر، برزک، وزوان، میمه، نیم ور، جوشقان قالی، کامو و چوگان، محلات، دلیجان و نراق با اشترکات فرهنگی، تاریخی، گردشگری و آیینی است.

به گفته وی، منطقه فرهنگی و تاریخی کاشان تنها مقصد گردشگری در فصل بهار نیست بلکه با توجه به جاذبه ها طبیعی و متعدد تاریخی و برگزاری برنامه های مذهبی و سنتی در نیمه دوم سال مناسب ترین مقصد گردشگران داخلی و خارجی است که در فرهنگی گردشگری کاشان این جاذبه ها طبیعی و متعدد تاریخی به مخاطبان آن معرفی می شود.

گفتنی است: هفته فرهنگی گردشگری با حضور شهرداری های منطقه و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان،میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان، اداره گردشگری شهرداری کاشان و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان طی روزهای 20 تا 27 خردادماه در باغ گیاه شناسی ملی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.