شهردار منطقه 6 از افتتاح 74 پروژه در زمینه ترافیکی،‌عمرانی ، امور شهری، فرهنگی و اجتماعی در این منطقه خبر داد.

افتتاح 74 پروژه ترافیکی، فرهنگی و اجتماعی در قلب پایتختبه گزارش خبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عظیم بابایی شهردار منطقه 6 در نشست خبری که امروز(دوشنبه)در مجتمع فرهنگی – تفریحی شهربانو برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این منطقه کارکرد فرامنطقه‌ای دارد و روزانه 300 هزار نفر بمنظور انجام فعالیت‌های مختلف از این منطقه گذر می‌کنند وجود 100 هزار نفر از اقلیت‌های مذهبی در این منطقه باعث شده است که به این منطقه توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: از جمله پروژه‌های عمرانی منطقه مجتمع فرهنگی – تفریحی شهربانو که شامل امکانات سونا، استخر، جکوزی ، کتابخانه و است ، مجموعه شهردخت که بزودی افتتاح می شود که متناسب با بانوان بوده ، سوله ورزشی چند منظوره دانشکده مدیریت و مجموعه جهان‌آرا که برای ورزش‌های توپی است.

بابایی در خصوص دیگر پروژه‌های عمرانی و امور شهری در منطقه تصریح کرد: بهره‌برداری از سرای محله وصال شیرازی، جهاد و جنت ، همچنین مرمت و بازسازی 17 هزار متر مربع از فضای سبز منطقه از جمله بوستان ساعی و لاله و مرمت و بازسازی 25 هزار متر مربع ، پیاده‌رو سازی ، احداث حسینیه و نمازخانه‌های مجهز، آرام‌سازی و زیباسازی و حذف زواید بصری ، از دیگر پروژه‌های عمرانی در دست ساخت است.

شهردار منطقه 6 در خصوص اقدامات منطقه در جهت مدیریت کم آبی شهر تهران افزود: با توجه به کمبود منابع آبی شهر تهران تلاش شده است تا از مخازن ذخیره برای آبیاری فضای سبز منطقه استفاده شود.

وی با اشاره به پروژه و اقدامات فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: اعزام دانشجویان به مشهد مقدس در طرح ازدواج آسان، احداث خانه‌های مشاوره امین برای دانشجویان شهرستانی با توجه به اینکه از شهر و محل سکونت خود دور هستند ، همچنین اجرای طرح سبک زندگی ایرانی – اسلامی ، شهروند خوب و محله خوب و نیز سیستم پخش اذان که تاکنون 70 درصد در این منطقه راه‌اندازی شده و تا دو ماه آتی نیز 30 درصد باقی‌مانده انجام می‌شود که از اقدامات فرهنگی و اجتماعی منطقه است.

بابایی در خصوص اقدامات استقبال از ماه مبارک رمضان گفت: ایجاد کانون های قرآنی و غبارروبی مساجد که به زودی آغاز می‌شود از اقدامات ویژه ماه مبارک رمضان است.

شهرداری منطقه در پایان تاکید کرد: احداث همراه‌سرا که با همکاری بیمارستان‌های منطقه در دست اقدام است و همچنین توجه به نخبگان از برنامه‌های آتی این منطقه می‌باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه6 ، افتتاح ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار