دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هوادار واقعی پرسپولیس از ته قلبش این تیم را دوست دارد و نشان دادن عدد شش تنها برای ظاهرسازی است.

هوادار واقعی پرسپولیس 6 نشان نمی‌دهد / صحبت از مدیر برنامه‌های مشترک من و کی‌روش کار یک خواب‌نما زده بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی‌رضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری تمرین تیم ملی اظهار داشت: پرسپولیس هنوز هم تیم قدرتمندی است و افتخار می‌کنم که هواداران این باشگاه من را پسر پرسپولیس می‌دانند در دوره آخر حضورم در این تیم مشکلاتی داشتم که اکنون تمام آنها را فراموش کرده‌ام.
 
وی افزود: هوادار متعصب و واقعی پرسپولیس کسی است که از ته قلبش این تیم را عاشقانه دوست داشته باشد نه این که تنها با نشان دادن عدد شش در ظاهر به سرخ‌پوشان ابراز علاقه کند. اگر فرصتی برای بازگشت من به پرسپولیس وجود نداشته باشد تا آخرین لحظه زندگیم طرفدار این تیم خواهم ماند.
 
وی در ارتباط با این که مدیر برنامه‌های مشترک‌اش با کارلوس کی‌روش زمینه‌ساز حضور علیرضا حقیقی در پرتغال شده بیان کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم چرا که مدیر برنامه ایرانی من زمینه‌ساز حضورم در پرتغال شد و آن شخصی که آگاهانه این دروغ بزرگ را منتشر کرده خواب نما شده است. سکوت یک و نیم ساله من به برخی مجال داد تا مطالب خلاف واقعی را منتشر کنند.
 
حقیقی در پاسخ به این که چگونه شد بعد از نیمکت نشینی در پرسپولیس توانست اعتماد کی‌روش را برای تبدیل شدن به دروازه‌بان اصلی تیم ملی جلب کند، ابراز داشت: شک نکنید مربیان با آگاهی دست به انتخاب می‌زنند ودر نظر می‌گیرند که چگونه بازیکنی برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کند. من از پول زیادی گذشتم و با پیوستن به لیگ پرتغال گام بلندی را در مسیر پیشرفت برداشتم.
 
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در رابطه با دیدار مقابل آرژانتین تصریح کرد: آن بازی رویایی ترین روز زندگی من بود در دیدار مقابل آرژانتین لحظات خیلی سخت و در عین حال شیرینی را پشت سر گذاشتم.
 
متاسفانه لیونل مسی که در چند وقت اخیر همه دوستداران فوتبال از جادوی نمایش وی سیراب می‌شوند نتیجه را به سود آرژانتین برگرداند.
 
البته انتقادی هم از عادل فردوسی پور دارم که نتوانست آن دیدار مهیج را به مانند گزارشگران عربی با اشتیاق گزارش کند.
 
حقیقی در ارتباط با انتقاد کارشناسان از عملکردش گفت: کارشناسان واقعی باید در مورد عملکرد من نظر دهند. خدا را شکرمی‌کنم که سبب شد تا عملکرد خوبی داشته باشم، آن دسته از کارشناسانی که انتقاد می‌کنند و تاکید دارند که حقیقی به خاطر دفاع اتوبوسی ایران، گل‌های کمی دریافت کرده است مغرضانه قضاوت می‌کنند.
 
وی در خصوص جدال مقابل عراق تصریح کرد: در بازی مقابل تیم ملی فوتبال عراق ضربات ایستگاهی و موقعیت‌های خوبی را مهار کردم و به دلیل آسیب دیدگی نتوانستم در ضربات پنالتی واکنش‌های مناسبی نشان دهم.
 ضربات پنالتی شانسی است و بستگی دارد تا خدا در آن روز چه سرنوشتی را رقم زده باشد.
 
دروازه‌بان تیم پنافیل پرتغال اظهار داشت: پنافیل دریچه‌ای برای ورود من به تیم‌های بزرگ‌تر اروپایی است. ابتدای فصل باید جایی می‌رفتم که بازی کنم. در لیگ پرتغال مقابل تیم‌های بزرگی چون بنفیکا، اسپورتینگ لیسیون و پورتو عملکرد خوبی داشتم و با توجه به ضعف دفاعی تیم پنافیل، مجله هفتگی رکورد بارها در طول سال من را به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب کرد.
 
حقیقی در مورد تیم فصل آینده‌اش گفت: با روبین کازان روسیه قرارداد دارم و تصمیم نهایی در این خصوص را مسئولان این باشگاه می‌گیرند.
 
وی در پایان با تشکر از احمد رضا عابدزاده افزود: افتخار می‌کنم که شاگرد اسطوره دروازه‌بانی ایران بودم. افسوس می‌خورم که او به آمریکا رفته در حالی که باید با اختصاص جایگاهی در ورزشگاه آزادی به افرادی مثل عابدزاده احترام گذاشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار