به گزارش
خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران ،این روزها شرکتهای مختلف یک رنگ خاص را برای برند خود انتخاب میکنند اما جالب اینجاست که در استفاده از رنگ آبی در طراحی فیسبوک به هیجوجه نکات تبلیغاتی در نظر گرفته نشده و تنها یک دلیل شخصی در این میان مطرح است.
گفتنی است؛مارک زاکربرگ به بیماری کوررنگی مبتلا است و به همین دلیل رنگ آبی را برای وبسایت خود انتخاب کرده است.البته به این نکته توجه داشته باشید که افراد دارای کوررنگی دنیا را سیاه و سفید نمیبینند بلکه ممکن است در تشخیص طیفهای مختلف رنگ مشکل داشته باشد.
برای زاکربرگ،آبی رنگ غالب است و او میگوید:" آبی برای من غنیترین رنگ است. من میتوانم تمام رنگ آبی را ببینم"
انتهای پیام/