دبیر ستاد انتخابات استان تهران گفت: در انتخابات سال 92 ،پنج هزار و 890 شعبه اخذ رای داشتیم که در انتخابات سال جاری با افزایش 10 درصدی تعداد شعب اخذ رای به شش هزار و 400 شعبه خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار وزارت کشور  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد رضا یوسفی دبیر ستاد انتخابات استان تهران در مراسم گشایش ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه استان تهران 6 حوزه انتخاباتی دارد ،اظهار کرد:در انتخابات سال 92 ،پنج هزار و 890 شعبه اخذ رای داشتیم که در انتخابات سال جاری با افزایش 10 درصدی تعداد شعب اخذ رای به شش هزار و 400 شعبه خواهد رسید. 

وی در ادامه افزود: 70هزار نفر در استان تهران اعم از هیئت اجرایی،‌ بازرسی و نظارت در انتخابات مشارکت دارند.

یوسفی با بیان اینکه انتخابات در استان تهران به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود تصریح کرد: همه زمینه ها برای برگزاری انتخابات الکترونیکی فراهم است البته با توجه به جمعیت استان تهران در صورت الکترونیکی شدن انتخابات به حدود 9هزار دستگاه الکترونیکی و آموزش لازم نیاز است.

دبیر ستاد انتخابات استان تهران یادآور شد: با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک دقت و سرعت برگزاری افزایش و هزینه ها کاهش می‌یابد.

وی در پایان گفت: روند برگزاری انتخابات به صورت سنتی 4روز طول می‌کشد و در صورت الکترونیکی شدن 2ساعت بعد از اتمام رای گیری می توانیم نتایج انتخابات را به سمع و نظر مردم برسانیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اخذ ، رای ، انتخابات ، تهران ، شعب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار