مردم دل پری دارند؛از تاخیر در تحویل خودروها ،از خدمات پس از فروش ضعیف و هزاران مشکل ریز و درشتی که باعث آزردگی هر خریداری می شود.

به گزارش خبرنگار صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ شرکت رامک خودرو سال هاست که در عرصه واردات خودرو فعالیت دارد؛ این شرکت در حال حاضر نماینده انحصاری سانگ یانگ کره جنوبی است؛ رامک خودرو علی رغم واردات خودروهای جوندار کره جنوبی، هنوز درعرصه بازاریابی چندان موفق عمل نکرده و خودروهای این شرکت نتوانسته اند آنطور که باید در بازار موفق باشند. اما شاید یکی از دلایل موفق نبودن این خودروها نیز عملکرد نامناسب این شرکت در انجام تعهداتش باشد.

به طوری که مخاطبان زیادی در خصوص عدم انجام درست تعهدات این شرکت به سایت باشگاه خبرنگاران گله کردند. برای مثال فردی با مراجعه به سایت ما نوشت: خودروی کوراندو فول آپشن در مهر ماه 93 ثبت نام کردم قرار بود که بعد از 90 روز کاری تحویل شود که البته اینطور نشد و بعد از 157 روز تحویل داده شد. طبق قرارداد باید  2 درصد خسارت تحویل داده می شد که این خود یک پروسه جدا دارد. برای گرفتن خسارت تحویل ،مشتری باید تقاضا نامه پر کنند و بعد از سه ماه بررسی و پرداخت می شود این در حالیست که برخی از مشتریان نمی دانند که باید تقاضانامه پر کنند.

نکته دیگر اینکه این شرکت 3 میلیون و 500 هزار تومان  را تحت عنوان مابه التفاوت قیمت اقساط خودرو، قبل از تحویل خودرو ،علاوه بر قیمت قرار داد اخذ می کند که در نوع خود کمی عجیب به نظر می رسد.

شخص دیگری می نویسد آپشن هایی که قرار بود روی خودرو باشد حذف شده است؛ به طور مثال صندلی های جلویی می بایست برقی باشد که فقط صندلی راننده به صورت برقی بوده و سرنشین کناری به صورت دستی جابه جا می شود. شیشه های خودرو نیز قرار بود دودی و آنتی رفلکس باشد اما ساده است.

اینها برخی از مشکلات مشتریان این شرکت بود. البته ذره بین  بررسی و پیگیری مشکلات مشتریان خودرو در گزارش های بعدی جلوی درب بقیه شرکت های تولید کننده و وارد کننده ترمز خواهد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۲۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۴
سلام رامک خودرو در انجام تعهداتش بسیار ضعیف عمل می کند و تاخیر در تحویل خودرو هاش صبر ایوب می خواهد و هیچکس هم جوابگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۵۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
سلام. 16 آذر کوراندو ثبت نام کردم 90 روزه، 23 فروردین تکمیل وجه کردم. قرار بود 20 روز بعد تحویل بدهند، الان بیش از 2 ماه گذشته هیچ خبری نیست. جوابگو هم نبستند....
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۴۴ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
خدا خیرتون بده که پیگیری میکنید . مرداد 93 سانتافه ثبت نام کردیم در آسان موتور 120 روز کاری که تاریخ تحویل میشد 18 دی . الان بعد از 6 ماه تاخیر تازه میگن مرداد یا شهریور تازه اونم هیچیش معلوم نیست .
آخرین اخبار