تا افرادی مثل استاد فخرالدینی هستند باید از وجود و تجربه‌شان استفاده کنیم.

سالار عقیلی خواننده سنتی در گفتگو با خبرنگار موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور در ارکستر سمفونیک گفت: ما باید به افراد جوان و جدید فرصت دهیم که فضای خود را پیدا کنند، من با هدف عشق به مردم آمدم و بدون اینکه چشم داشت مالی و انتظاری داشته باشم. این هدف از همان سال 84 تا به امروز که 10 سال همکاری من با ارکستر است همیشه در ذهنم بوده است.

عقیلی با اشاره به تجربه و سابقه فرهاد فخرالدینی عنوان کرد: تا فخرالدینی و عزیزانی مثل ایشان هستند باید از وجود و تجربه‌شان استفاده کرد. حیف است فخرالدینی خانه‌نشین و دور از فضایی که عاشقانه برایش زحمت می‌کشد، باشد.

وی همچنین افزود: با اینکه فرهاد فخر‌الدینی در لواسانات سکونت دارند اما هر روز زودتر از همه به عشق ارکستر و این فضا بر سر تمرین می‌آید.

عقیلی در خصوص آغاز به کار دوباره فعالیت در ارکستر ملی بیان کرد: خوشحالم که بعد از 6 سال کار ارکستر شروع شده و استاد فخرالدینی به گروه بازگشته است.

وی ادامه داد: ارکستر ملی بسیار مهم است و نباید جایگاه آخر باشد. ارکستر ملی و سمفونیک باید مرتب فعالیت کند. اما متأسفانه بعد از یک وقفه و کنارگیری استاد فخرالدینی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم.

عقیلی در خصوص دیدگاهش نسبت به تغییرات انجام شده بیان کرد: به نظر من ارکستر با این تغییرات بهتر شده است. البته همیشه خوب بوده از همان زمان قبل از وقفه از بهترین نوازندگان استفاده می‌شد و دوره جدید هم بخشی از ارکستر سمفونیک و بخشی از نوازندگان ادغام شده و هنوز مشخص نیست که افراد تازه وارد چه عملکردی خواهند داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار