مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال 94 هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و تا فردا 20 خرداد ماه مهلت دریافت پرینت آن پایان می‌پذیرد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال 94 هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد و تا فردا 20 خرداد ماه مهلت دریافت پرینت آن پایان  می‌پذیرد.

وی افزود: تا ساعت 14 امروز از تعداد 877 هزار و 835 داوطلب ثبت نام کننده 684 هزار و 400 داوطلب یا به عبارت دیگر 78 درصد آنان برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند.

توکلی در پایان تاکید کرد: به کلیه داوطلبان شهرستانهای بزرگ مانند تهران شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز و...  توصیه می‌گردد که حتما یک روز قبل از اجرای آزمون حوزه امتحانی خود را شناسایی نمایند. حوزه برگزاری آزمون داوطلبان کلیه گروه‌های آزمایشی 5 گانه در ذیل کارت شرکت در آزمون داوطلبان مذکور درج شده است، که ضرورت دارد بر اساس آدرس مذکور حوزه امتحانی خود را شناسایی نموده و به موقع در جلسه آزمون در  حوزه مربوط حاضر باشند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار