دادستان شهربابک گفت: دو شخص که در اقدامی بسیار زشت به خانمی که شوهرش خارج از خانه بوده در حضور فرزند خردسالش تجاوز کرده بودند بامداد امروز در ملا عام در چهار راه شهید رجایی شهربابک به دار آویخته شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، آقای عسکر پور در این باره گفت: در مورخ 15/10/93 سه نفر متجاوز که از نبودن شوهر یک خانم در منزل آگاهی پیدا می کنند وارد منزل این خانم شده و با تهدید فرزند دوساله اش به این خانم تجاوز می کنند و پس از تجاوز متواری می شوند.

عسکرپوربیان کرد: پس از شکایت این خانم افراد متجاوز در تاریخ 17 /10 /93 در حوالی منطقه میدوک دستگیر و تحویل مراجع قضایی می شوند که پس از انجام کارهای مقدماتی تحویل دادگاه کیفری شعبه 2 کرمان می شوند.

وی اظهار کرد : پس از این که در دادگاه کیفری استان وقوع جرم محرز شد حکم اعدام دو نفر از این متجاوزین صادر می شود و یکی از آنها که معاونت در زنای به عنف داشته و با آنها همکاری کرده است به 15 سال حبس محکوم می شود.

دادستان شهربابک گفت: پس از اعتراض ، پرونده جهت صدور حکم نهایی به دیوان عالی کشور فرستاده شد و معاون اول قوه قضاییه کشور پس از بررسی پرونده ، حکم را تایید و به استان ابلاغ کرد.

آقای عسکر پور اظهار کرد : پس از صدور حکم و ابلاغ آن امروز و با فاصله 5 ماه از وقوع جرم این حکم در ملا عام و با حضور بیش از 4 هزار نفر و در آرامش و بدون درگیری به اجرا در آمد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.