همیار شدن شهروندان غرب تهران در هفته محیط زیست

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 گفت: با توجه به اهمیت مشارکت شهروندان در حفاظت از محیط زیست برنامه‌های گسترده آموزشی و فرهنگی همزمان با هفته محیط زیست در محلات غرب تهران اجرا می‌شود.

رضا مددی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، با اشاره به برنامه‌های هفته محیط زیست اظهار کرد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سرای محلات، شهروندان غرب تهران همیار محیط زیست می‌شوند. 
وی افزود: کارگاه‌ها با محوریت کاهش تولید زباله و تفکیک پسماند، صرفه جویی در مصرف انرژی، صرفه جویی در مصرف آب و حفاظت از طبیعت در سرای محلات برگزار می‌شود. 

مددی در ادامه با اشاره به برنامه‌ها در راستای حمایت از کمپین آسمان آبی، زمین پاک برگزار می‌شود تصریح کرد: این برنامه‌ها تلاش می‌شود ضمن آگاهی و فرهنگسازی، شهروندان به عنوان همیار محیط زیست دعوت به مشارکت در تحقق اهداف آسمان آبی و زمین پاک می‌شوند.

مددی در پایان از برگزاری همایش پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری با شعار 8 میلیون آرزو، یک تهران با آسمان آبی، زمین پاک همزمان با هفته محیط زیست خبر داد.

گفتنی است توزیع کیسه‌های تجزیه پذیر از دیگر برنامه‌هایی است که در طول هفته محیط زیست در سطح نواحی هفت گانه به مرحله اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار