سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان در خصوص مسابقات یونیورسیاد دانشجویان گفت: در حال حاضر 12 اردو را پشت سر گذاشتیم و با آمادگی کامل به مسابقات یونیوسیاد دانشجویان جهان اعزام می‌شویم.

پس از 8 سال وقفه راهی مسابقات یونیورسیاد می‌شویم/آخرین اردوی پیش از اعزام را در شمال برپا خواهیم کرد فرشاد کرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تاکنون 12 اردو برگزار کردیم  که بر همین اساس با آمادگی کامل به کره جنوبی اعزام خواهیم شد.
 
وی ادامه داد: حدود 8ماه گذشته و پس از مسابقات المپیاد دانشگاه شهید بهشتی 70ورزشکار دانشجو را مورد ارزیابی قرار دادیم و از آنها تست گرفتیم بر همین اساس چند بازی تدارکاتی انجام دادیم تا بازیکنان خوب شناسایی شوند.
 
کرمی تصریح کرد: با توجه به رویکرد مدیریتی وزارت علوم تیم آذربایجان به دعوت این وزارت خانه یک بازی تدارکاتی انجام شد که خوشبختانه توانستیم با نتیجه 4بر صفر به پیروزی دست یابیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان عنوان کرد با عملکرد و فعالیت‌های پیگیر و مستمر توانستیم پس از 8 سال به میدان باز گردیم و جزو 16 تیم برتر جهان باشیم.
 
وی تاکید کرد: بر همین اساس ما تمام بازیکنانی که استحقاق تیم ملی را داشتند جذب کردیم و همواره سعی کردیم بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام دهیم تا علاوه بر کسب تجربه روحیه تیمی را نیز تقویت کنیم.
 
وی ادامه داد: ما با تیم ملی فوتبال جوانان ایران دیدار  داشتیم و توانستیم دو مرتبه این تیم را شکست دهیم تیم ملی امید نیز در مصاف با تیم ملی فوتبال دانشجویان یک بار طعم شکست را تجربه کرد.  
 
 همچنین در بازی تیم فوتبال ذوب آهن تیم ما با نتیجه خوبی بازی را به نفع خود خاتمه داد.
 
کرمی اذعان داشت: ما در اردوی آخر بازیکنان لیگ برتری مثل سامان آقازمانی، محمد حسین‌پور، فرزین گروسیان، محمد ناصری، علی حیدری و علی عظیمی را جذب کردیم و اخیرا خواهان دو بازیکن بودیم که البته به دلیل مشغله این بازیکنان نتوانسیم آنها را در اختیار بگیریم.
 
وی در خصوص مسابقات یونیورسیاد بیان داشت: مسابقات یونیورسیاد پس از المپیک و جام جهانی از نظر فنی در سطح بالایی است و به دلیل کیفیت مناسب، این بازی‌ها در کانون توجه کشورهای عضو یونیورسیاد قرار دارد.
 
 سرمربی تیم فوتبال دانشجویان خاطر نشان کرد: 23 خرداد ماه برای انجام اردوی پایانی عازم شمال کشور خواهند شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار