معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بارها گفته‌ام که سرخابی‌ها اجاره داده نخواهند شد و هیات مدیره فعلی باشگاه استقلال این اختیار را دارند تا سرمربی جدید تیم را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نصراله سجادی در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص تعیین و تکلیف سرخابی ها اظهار داشت :متاسفانه این روزها خبر های ضد و نقیضی درباره وضعیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس شنیده می‌شود که واقعا به دور از واقعیت است و حتی صحبت هایی از قول من مطرح می‌شود که خود من تا به حال این حرف ها رو نه گفته ام و نه شنیده ام. در حال حاضر این دو تیم درصدد رسیدگی به مسائل هیات مدیره و بحث حامی مالی هستند و قرار است حامی مالی با توجه به قوانین و مقررات بتواند تیم را به مدت یک سال در اختیار بگیرد و البته تمامی این کارها به زمان نیاز دارد و خوشبختانه کارهای این دو تیم به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: در حال حاضر منتظر هستیم موضوع حامی مالی نهایی شود و با توجه به اختیاراتی که به وزارت ورزش و جوانان داده شده امیدوارم هیات مدیره این 2 باشگاه به زودی مشخص گردد تا تمام کارها به اعضای هیات مدیره سپرده شود تا این دو تیم بتوانند کارهایشان را شروع نمایند.

سجادی گفت:بارها این حرف را تکرار کردم که این دو باشگاه اجاره داده نخواهند شد و ما فقط می توانیم بحث حامی مالی را داشته باشیم که مدت آن هم مشخص می‌شود .با مدیر عامل باشگاه استقلال طی روزهای گذشته جلسات متعددی را برگزار کردیم و در حال حاضر قرار شد وی اقدامات لازم برای سرمربی فصل آینده تیم را انجام دهد و با مسئولین فنی تیم در حال بررسی هستند و تصمیمات لازم اوایل هفته آینده مشخص خواهد شد .به طور حتم این دو باشگاه برای فصل آینده مشکل مالی نخواهند داشت .

وی تصریح کرد: همانطور که می‌دانید بازار نقل و انتقالات یک روز پس از پایان جام حذفی شروع شده و این شرایط برای تمامی تیم ها یکسان است و خیلی از تیم های دیگر هم همانند سرخابی‌ها هنوز نتوانستند تیم خود را ببندند و احتمال هر نوع تغییری برای هر تیمی وجود خواهد داشت.

در حال حاضر برانکو سرمربی پرسپولیس لیست بازیکنان رو هم ارائه داده و مسئولین استقلال هم در صدد انجام کارهای خود هستند .اما به دلیل اینکه این 2 تیم همیشه مورد توجه بودند به همین خاطر بیشتر در مورد آنها صحبت می‌شود.نیاز داریم فضا آرام شود و امیدوارم هیات مدیره و مدیرانی که قرار است به زودی مشغول به کار شوند بتوانند به خوبی کارهایشان را انجام بدهند و ما هم نظارت کننده هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار