شماری از سران رژیم صهیونیستی اعلام کردند به سبب متلاشی شدن و یا تضعیف ارتش‌های عربی به دست گروه‌های تروریستی، این رژیم در بهترین وضع راهبردی به سر می‌برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، شماری از سران رژیم صهیونیستی در کنفرانس "هرتزیلیا" ،که در شمال فلسطین اشغالی برگزار شد، اعلام کردند این رژیم به سبب متلاشی شدن ارتش‌های عربی یا تضعیف آنها به دست گروه‌های تروریستی در بهترین وضع راهبردی به سر می برد.

سران رژیم صهیونیستی شرکت کننده در این کنفرانس اعلام کردند: حزب الله لبنان به تنها منبع تهدید راهبردی در برابر اسرائیل تبدیل شده است.

گزارشگر المنار در گزارشی اعلام کرد: خلاصه نتیجه گیری شماری از مقامات صهیونیست در کنفرانس هرتزیلیا آن بود که اسرائیل چند سالی است در بهترین وضع راهبردی به سر می برد.

وی افزود: این نتیجه گیری مبتنی بر برتری نظامی یا پیروزیهای ارتش اشغالگر در میدانهای نبرد نیست؛ بلکه نتیجه تضعیف ارتش‌های کلاسیک عربی و در صدر آن ارتش سوریه،به علت درگیری با گروههای تروریستی مسلح، است.

"عاموس گلعاد،" رئیس بخش امنیت سیاسی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، گفت:" معتقدم وضع امنیتی ما مدتها بود به این خوبی نبود. فک می‌کنم تابستان آشفته‌ای نیز نداریم؛ زیرا عوامل بازدارندگی بر عناصر تهدید غلبه کرده است."

گلعاد در این کنفرانس، موشکهای حزب الله لبنان را یادآور شد و گفت:" حزب الله صد هزار فروند موشک دارد که به سوی اسرائیل نشانه رفته است."

وی اذعان کرد رژیم صهیونیستی نمی تواند جلوی قدرت سازی حزب الله را بگیرد و همچنان تهدیدی در مرزها و در خارج است.

گلعاد اعتراف کرد حزب الله تنها تهدید راهبردی برای اسرائیل در خاورمیانه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار