مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: ۱۰۰ شغل اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۷ میلیارد ریال در شمال غرب شیراز ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ؛ به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت محمدرسول الله(ص) سرهنگ بیگی اظهار داشت: در سال گذشته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شیراز با اعتبار 7 میلیارد ریال بیش از 100 فرصت شغلی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های سپاه ناحیه محمدرسول الله(ص) در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید نیز ادامه دارد افزود: امسال راه‌اندازی مشاغل در عرصه‌های جدید به ویژه در بخش صنایع تبدیلی با تخصیص اعتبارات دنبال می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز تصریح کرد: طرح اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک تکلیف برای همه نهادها به ویژه بانک‌ها نهادینه شود و بانک‌ها در پرداخت وام با تسهیلات کم برای متقاضیان باید پیش‌قدم شوند.

سرهنگ بیگی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی در ایجاد اشتغال و تولید سهم بسزایی دارد عنوان کرد: شکوفا کردن اقتصاد مقاومتی و به هدف رساندن برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که به اشتغال و تولید داخلی کمک بسیاری دارد از موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری است که همه باید در برابر فشار و تحریم‌های دشمن تلاش داشته باشند.

وی به تشریح چگونگی شرایط راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی و واجد شرایط بودن افراد پرداخت و بیان کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز به افراد ساکن در شمال غرب شیراز که دارای شرایط لازم باشند و بتوانند در یکی از برنامه‌های تعریف شده شغل ایجاد کنند تسهیلات به صورت وام پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.