جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: داوطلبان برای حضور در محل برگزاری کنکور می‌توانند به محدوده طرح زوج و فرد ورود پیدا کنند.

پوشش ترافیکی پلیس تا روز پایانی برگزاری کنکور سراسری/ داوطلبان می‌توانند به محدوده طرح زوج و فرد ورود کنندسرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری از امروز پنج شنبه به مدت 3 روز همکاران ما در پلیس راهور در محل های برگزاری کنکور پوشش کامل دادند و جهت تسریع رسانی در مسیرها و معابر بزرگراهی مستقر هستند.

وی در ادامه افزود: داوطلبانی که می‌خواهند با خودروی شخصی به محل برگزاری آزمون مراجعه کنند پلیس این اجازه را می‌دهد که به محدوده طرح زوج و فرد ورود پیدا کنند اما امکان ورود داوطلبان به محدوده طرح ترافیک وجود ندارد.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان عنوان کرد: از خانواده هایی که فرزندان خود را با خودروی شخصی به محل برگزاری آزمون می‌آورند درخواست می‌کنیم به محض پیاده کردن داوطلبشان از محل خارج شوند تا به مشکل ترافیکی بر نخورده باشیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: عابدی ، ترافیکی ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار