مدیر عامل تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت : حتی در صورت جدایی من از باشگاه فوتبال استقلال خوزستان سرمربی فصل گذشته ما در این باشگاه می‎ماند.

فاضل بختیاری مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که من و هیئت مدیره خواستار ادامه همکاری عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان هستیم، این مربی در صورت بستن قرارداد حتی با جدایی من نیز در تیم خواهد ماند.استعفایم ارتباطی به سرمربیگری ویسی ندارد.
 
وی افزود : در جلسه ای که با ویسی داشتیم به توافقات خوبی دست یافتیم و قرار شد تکلیف سرمربی گری  وی در استقلال خوزستان در نهایت تا ابتدای هفته آتی مشخص شود.
 
مدیر عامل باشگاه فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: گزینه اول و آخر ما عبدالله ویسی است و با  توجه به موافقت اعضای هیئت مدیره در صدد هستیم تا هرچه زودتر قرار داد ویسی را تمدید کنیم.پس از آن نیز در کوتاه‌ترین زمان به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز جهت حضور قدرتمند در لیگ برتر فوتبال پانزدهم خواهیم رفت.
 
بختیاری در ارتباط با استعفای خود از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد : همچنان برموضع خود مبنی بر استعفاء از مدیر عاملی باقی مانده‎ام اما تصمیم گیری نهایی با هیئت مدیره باشگاه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار