معاون عملیات مرکز مدیریت حوادث و وفوریتهای پزشکی وزارت بهداشت گفت: 3 هزار آمبولانس در کشور فعال است که اقدامات امداد و نجات در حوادث را انجام می دهند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛دکتر محمد سرور ، با بیان اینکه سازمانهای مختلف در زمان حوادث غیر مترقبه بایستی بر اساس شرح وظایف محوله در زمینه امداد رسانی کمک کنند ، گفت: در زمان بحران تعادل میان عرضه و تقاضا برای خدمات امدادی به هم می خورد و فرایند خدمات رسانی دچار آشوب می شود و در این میان دستگاه های همکار و پشتیبان باید بتوانند همکاری مناسبی را انجام دهند.

وی افزود: در زمینه ایجاد امنیت برای امداد رسانان فوریتهای پزشکی و سوخت رسانی به ناوگان امدادی در کنار کمک برای توزیع مجروحان به شهرهای مختلف دستگاه های همکاری می توانند امداد رسانی کنند.

معاون عملیات مرکز مدیریت حوادث و وفوریتهای پزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: در هر حادثه ای اولین گروهی که برای امداد رسانی اقدام می کنند مردم هستند و در حوادث خیلی بزرگ و در ساعات اولیه امداد رسانی بسیار سخت است و مردم همکاری می کنند.

وی افزود: آموزش قبل از بحران باید به صورت گسترده به مردم ارائه شود تا در زمان بحران امداد رسانی مردم منجر به آسیب بیشتر به مجروحان نشود.

معاون عملیات مرکز مدیریت حوادث و وفوریتهای پزشکی وزارت بهداشت گفت: 3 هزار آمبولانس در کشور فعال است که اقدامات امداد و نجات در حوادث را انجام می دهند

سرور ، هماهنگی را پاشنه آشیل‌ مدیریت بحران دانست و گفت: در شرایط بحران با هماهنگی و همراهی میان بخشهای مختلف میتوان به نتایج خوبی رسید و برگزاری چنین کارگاه هایی منجر به هماهنگی بیشتر می شود.

انتهای پیام/د 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.