نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدار با جمعی از رزمندگان و فعالان سیاسی یمن ، گفت: جنگ ، اسارت و شهادت در راه آرمان های دینی و انقلابی ، پایان زندگی یک ملت نیست و یقین داریم جوانان و انقلابیون یمن ، پیروز عرصه های نبرد و مبارزه خواهند بود.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران از قزوین؛ امام جمعه قزوین با ذکر این نکته که‌به زودی شاهد شکست مستکبرین در منطقه خواهیم بود، گفت: زمانی انقلاب اسلامی فقط محدود و محصور به ایران بود اما امروز مسلمانان در فلسطین، غزه، لبنان، عراق، بحرین، سوریه و یمن هم به پا خاسته اند و هر روز بر وسعت انقلاب در منطقه افزوده می شود و یقین داریم این انقلاب خیلی زود گردن گردن کشان را خواهد شکست .

وی ادامه داد : مقاومت، استقامت ومبارزه در راه آرمان های دینی وانقلابی به عنوان آغازی دوباره در زندگی سیاسی است و در این راه خداوند هم در آیات قرآن، وعده پیروزی و نصرت داده است.

امام جمعه قزوین تاکید کرد: ملت ایران علاقه و محبت ویژه ای به ملت یمن دارند و این محبت ریشه در سوابق مردم مسلمان یمن در حمایت از پیامبر اکرم (ص)، امیرالمومنین علی (ع) و محبتی که به ائمه اطهار(ع) داشته اند دارد .

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در زمان حال هم مردم یمن به خاطر حمایت و پیروی از افکار و آرمان های حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی مورد حمایت ملت ایران هستند.

در ابتدای این دیدار شیخ فواد الراشدی مسئول فرهنگی جنبش مستقبل العداله انصارالله یمن گفت: ورود به ایران و دیدار از سرزمینی پاک و انقلابی و استشمام عطر امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و امام خامنه ای مایه خوشبختی و سرافزاری است.

وی افزود: بین ایران و یمن روابط بسیار صمیمی است و این روابط از گذشته بوده و تا به امروز ادامه دارد و آل سعود هم به خاطر بر هم زدن این روابط جنگ وحشیانه ای را با مردم یمن راه انداخته اند.

این فعال سیاسی گفت: آل سعود در از بین بردن وحدت و اشتراکات ملت ایران و یمن ناتوان هستند .

این انقلابی یمنی ادامه داد: در میدان انقلاب، جهاد وصحنه های فرهنگی و فکری، الگوی ما، امام خمینی(ره) و روح عمل و نفس کردار ما امام خامنه ای است.

وی افزود: ما با حضور خود در ایران عظمت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را درک کرده ایم و دریافتیم پیشرفت های ایران در نتیجه خون شهدا بدست آمده است.

شیخ فواد الراشدی تاکید کرد:  خون شهدای انقلاب ایران با خون شهدای کربلا آمیخته شده و انقلاب یمن هم در امتداد کربلا و انقلاب ایران به وقوع پیوسته و ما هم به ایران آمده ایم تا در پشت رهبرمان امام خامنه ای و انقلابیون ایران در یک صف بایستیم.

انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.