لیگ جهانی والیبال 2015:

داورزنی : ناعادلانه می‎جنگیم

رئیس فدراسیون والیبال گفت : وضعیت تیم‎هایی که در گروه لیگ جهانی حضور داشتند با تیم والیبال ایران برابر نبود و ملی پوشان در شرایط ناعادلانه به مصاف حریفان خود رفتند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ وتور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بر خلاف چهار مسابقه گذشته در لیگ جهانی به روسیه می‎روم تا در 2 بازی مقابل قهرمان المپیک در کنار ملی پوشان باشم.این احساس می‎شود که برای حفظ روحیه و بهتر شدن شرایط در کنار آنها باشم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در چهار بازی که تاکنون تیم ملی مقابل حریفانش انجام داده از عملکرد بازیکنان راضی هستید؟ تاکید کرد: از تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی که در طول این مسابقات،تاکنون زحمات زیادی متحمل شدند تشکر می‎کنم. شرایط میزبان ومیهمان به خاطر اختلاف ساعت تا اینجای کار برابر نبود. این هفته شرایط به طور کلی عوض می‎شود، هم برای تیم ملی والیبال لهستان که باید به آمریکا رود و هم برای ایران که کارش را در روسیه دنبال می‎کند مطمئن باشید که بازیکنان شاداب‎تر خواهند بود.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد : اختلاف ساعت تاثیر منفی و فشار زیادی برای ملی پوشان به همراه داشت به طوری که آنها نتوانستند توانایی‌های واقعی خود را به نمایش بگذارند.

مصدومیت‎ها ربطی به بدنسازی ندارد
داورزنی در واکنش به گفته برخی منتقدان در خصوص این که برنامه ‎های بدنسازی عامل بروز مصدومیت در میان ملی پوشان شده است اشاره کرد: برخلاف برخی تصورات که می‎گویند بدنسازی و برنامه‌های آماده سازی مصدومیت‌ها را تشدید کرده باید بگوییم که هیچ یک از ملی پوشان در جریان برنامه‎های بدنسازی دچار مصدومیت نشده‎اند. تعدادی از این بازیکنان پیش از حضور در تیم ملی مشکل داشتند و برخی هم در طول مسابقه آسیب دیدند.

وی تصریح کرد: مشکل مچ پای موسوی موضوع جدیدی نیست،سامان فائزی در جریان مسابقات لیگ جهانی پایش به پای بازیکن حریف برخورد کرد و مصدوم شد. فرهاد ظریف هم از مدت‎ها قبل، مچ دستش مشکل داشت اما با این وجود تمامی آنها در جریان این پیکارها غیرتمندانه جنگیدند.

داورزنی گفت : مردم شایستگی بازیکنان را می‌دانند. شرایط لیگ جهانی با مسابقات قهرمانی جهان و المپیک یا جام جهانی فرق دارد. تیم‎ها می‎خواهند با حضور در این مسابقات به مسیر رو به رشد و شرایط ایده‎آل خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار