در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک:

واحدهای تجاری شمال شرق تهران آموزش می‌بینند

معاون امور شهری شهرداری منطقه4 از آموزش واحدهای تجاری منطقه4 در راستای اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک خبر داد.

حمید ناصحی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار کرد: در راستای تدابیر شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح آسمان آبی زمین پاک در مناطق طرح سه روزه آموزش به 750 واحد تجاری در محدوده خیابان فرجام، خیابان رسالت، خیابان هنگام و خیابان آیت با توزیع بروشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد:در این راستا، نصف هولوگرام اداره مدیریت پسماند بر روی 1320 پلاک‌های بلوک 3 ناحیه4 در محدوده خیابان‌های آبگون، شکیبایی، نوری، قزوینی، شریفی، دوازدهم، حیدرخانی و ... صورت می گیرد.

ناصحی افزود: همچنین کلاس آموزش بازیافت و تفکیک زباله خشک از مبدا در دبستان دخترانه ملت در خیابان وفادار شرقی برگزار می‌شود که اجرای این دوره های آموزشی به همراه توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و توزیع بسته های آموزشی و نیز جمع آوری پسماند خشک در این محدوده صورت می‌پذیرد.

معاون امور شهری منطقه4 از بازدید جمعی از بانوان خانه دار از ساختمان آموزش سازمان مدیریت پسماند واقع در ناحیه 8 خبر داد و گفت: ضمن آموزش خانواده ها و بازدید از ساختمان سازمان پسماند و آشنایی با نحوه جمع آوری پسماند، مخازن 120 لیتری در محلات و مدارس منطقه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار