رئیس گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش‌ قم گفت: ورزش همگانی در قم باید هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان توسعه پیدا کند و در برنامه روزانه تمامی مردم در همه رده های سنی قرار گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،اسماعیل زند رئیس گروه ورزش همگانی اداره‌کل ورزش‌ قم از توجه به رویکرد وزارت ورزش و جوانان مبنی بر توسعه ورزش همگانی و تاکید مسئولان استانی گفت و اظهار کرد: برنامه‌های جدیدی را برای گسترش فرهنگ ورزش همگانی در قم در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: باید از فضای مناسب موجود در پارک ها و بوستان ها استفاده مناسب را در جهت ترویج و توسعه ورزش های همگانی انجام دهیم بر همین اساس ورزش همگانی با هدف جذب عموم مردم به ورزش در بوستان‌های قم توسعه پیدا می‌کند.

رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه برنامه ورزش همگانی در تعدادی از فضاهای سبز شهری قم در جریان است و این وضعیت راضی‌کننده نیست گفت : نیازمند به حضور گسترده تر و بیشتری از سوی مردم هستیم اما این حضور پررنگ و گسترده از طریق ایجاد بستر های لازم مهیا می‌شود که در این خصوص با در نظر گرفتن وسایل ورزشی ساده و در دسترس و همچنین قرار دادن وسایل چند رشته ورزشی در تعدادی از بوستان‌ها که قابلیت جذب جمعیت قابل‌توجهی از ساکنان منطقه مورد نظر را دارد این برنامه انجام می شود.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.