آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان از سه جانباز گیلانی دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، در آیینی که در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان برگزارشد ازسید داود نجارمبارکی، علیرضا عباسی ورمضان رئوف از جانبازان برجسته گیلان قدردانی شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار امتحان الهی جانبازان را به مراتب سخت تر از شهدا دانست و افزود: هر فریاد و ناله جانباز در راه خدا به منزله تسبیح اذکارالهی ست و این افتخاری است که در پرونده اعمال جانبازان ثبت خواهد شد.

آیت الله قربانی در ادامه عظمت و اقتدار امروز ملت ایران را مرهون حفظ روحیه ی جهاد و شهادت عنوان کرد وافزود : همانگونه که بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی فرمودند ملتی که فرهنگ شهادت را در خود نهادینه کرده ، همیشه پیروز است و از هیچ تهدیدی نمی هراسد.

محمد حسین قربانی رییس مجمع نمایندگان گیلان درمجلس شورای اسلامی هم در این نشست بصیرت و همدلی ایثارگران و خانواده های معزز شهدا را ضامن حفظ دستاوردهای نظام اسلامی دانست و با اشاره به لزوم تسریع در روند ساخت مرکز توانبخشی جانبازان گفت: این مرکز با 16 هزارمترمربع زیربنا در منطقه پل تالشان رشت درحال
احداث است و مسوولان اجرایی باید دراین زمینه توجه ویژه ای داشته باشند.

ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران گیلان هم دراین نشست گزارشی از روند فعالیت های این بنیاد در حوزه رسیدگی به امور خانواده های معزز شهدا و ایثارگران ارایه کرد.


انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.