به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، از چند ماه پیش که فعالیت های انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا آغاز شد، کاندیداها هر کدام به نوعی سعی کردن از اشتیاق کاربران فضای مجازی برای جلب آرای بیشتر استفاده کنند، راند پاول، تد کروز، هیلاری کلینتون با ایجاد کمپین های مختلف تبلیغ در شبکه های اجتماعی را به تبلیغات کاغذی ترجیح دادند، اما هیلاری کلینتون ملاقات ویژه ای را با یکی از مدیران ارشد گوگل ترتیب داد تا به این شایعات که او قصد دارد از نفوذش در گوگل، فیس بوک و ...استفاده کند مهر تائیدی زده باشد و حالا با پیوستنش به اینستاگرام تقریبا می توان گفت تمامی این ابزارها پا به پای هیلاری کلینتون تا کاخ سفید خواهند آمد.
انتهای پیام/