جنگنده های عربستان شب گذشته پایگاه های انصارالله را در صنعا بمباران کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، ائتلاف سعودی شب گذشته پایگاه های انصارالله و مقر تعدادی از فرماندهان نیروهای هوادار علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن را در صنعا بمباران کرد.

هواپیماهای ائتلاف سعودی مقر علی صالح احمر، برادر ناتنی علی عبدالله صالح را در منطقه "بیت معیاد" در صنعا بمباران کردند. جنگنده های سعودی همچنین مقر"یحیی محمد عبدالله صالح،" برادرزاده رئیس جمهور سابق یمن و از افسران ارشد نیروهای امنیت مرکزی در دولت گذشته این کشور را بمباران کردند.

ائتلاف سعودی پایگاه های انصارالله را در کوه نهدین نزدیک کاخ ریاست جمهوری صنعا بمباران کرد. همزمان با حملات جنگنده های سعودی شبه نظامیان هوادار منصور هادی به پایگاه های جنبش انصارالله در صنعا و تعز یورش بردند که در پی آن شماری از نیروهای انصارالله شهید و زخمی شدند.
از سوی دیگر، یک منبع نظامی ارتش یمن از کشته و زخمی شدن 90 نفر از عناصر القاعده در منطقه "بئر احمد" در استان عدن خبر داد. خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) به نقل از این منبع اعلام کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در عملیاتی منحصر به فرد در منطقه "بئر احمد" در استان عدن موفق شدند 90 نفر از عناصر القاعده را کشته و مجروح کنند.

همچنین مذاکرات صلح یمن که قرار بود از روز یکشنبه با نظارت سازمان ملل متحد در ژنو برگزار شود به علت تأخیر یکی از هیئت های شرکت کننده به روز دوشنبه موکول شد. در همین حال محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله در سخنانی گفت هنوز هیچ توضیح رسمی از سوی فرستاده دبیرکل سازمان ملل در امور یمن درباره گروه های سیاسی شرکت کننده در کنفرانس ژنو دریافت نکرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار