رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، دفاع مقدس را دانشگاه توصیف کرد و گفت با تکنیک و تاکتیکی که ریشته در دفاع مقدس دارد جلوی هر دشمنی براحتی می ایستیم.

پز نظر  تاکتیک و سلاح منحصر به فرد هستیم و آماده‌ایم مقابل هر دشمنی بایستیمامیرسرتیپ گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار دفاعی_امنیتی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر بهره‌گیری ارتش از تجربیات دفاع مقدس در شرایط کنونی اظهار داشت: ارتش با استفاده از تجربیات دفاع مقدس از لحاظ تکنیک و تاکتیک منحصر به فرد است.

وی افزود: همان‌گونه که حضرت امام خمینی (ره) در زمان دفاع مقدس فرمودند که جنگ برای ما یک دانشگاه است امروز باید بگویم دوران دفاع مقدس ما را هم در حوزه تاکتیک‌های نظامی و هم در حوزه تسلیحات به خودکفایی رسانده و هم اکنون از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستیم.

امیر گلفام ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای منطقه در این زمینه به خارج وابسته‌اند و ایران هم تا قبل از انقلاب در این حوزه کاملا به بیگانگان متکی بود.


رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در پایان در  پاسخ به سوالی مبنی بر توانمندی ایران در مقابل تحرکات احتمالی گروه‌های تکفیری در مرزها عنوان داشت: گروه‌های تفکیری را اصلآ مهم نمی‌دانیم.

  
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار