مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا از توزیع 825 کیلوگرم مرغ بین 55خانواده نیازمند این شهرستان به ارزش بیش از 50 میلیون ریال توسط یکی از خیران به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا،ساداتی در کلاس آموزشی خودکفایی و اشتغال مددجویان زیرپوشش این نهاد گفت: پارسال بیش از 45 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به خانواده‌های نیازمند پرداخت و بیش از 431 فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه رسالت کمیته امداد خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌هاست، افزود: در همین راستا امسال برنامه‌های متعددی برای خودکفایی خانواده‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان نکا با اعلام اینکه نیاز امروز جامعه و جوانان دولتی‌زدایی اشتغال است، تصریح کرد : بدین معنا که فارغ‌التحصیلان باید به عنوان کارآفرین و تولیدکننده در جامعه فعالیت کنند.

ساداتی افزود: پارسال یک‌هزار و 36 نفر آموزش فنی و حرفه‌ای را فرا گرفته‌اند تا بتوانند با اتکا به توان و حرفه خود در جامعه امرار معاش کنند.

بگفته وی با تعامل خیران، تعدادی سبد کالا تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد و در آینده نزدیک و با مشارکت مردم خیر و نیکوکار شهرستان بتوانیم برای هر خانواده نیازمند یک سبد کالا تهیه و تحویل دهیم.



انتهای پیام/ ا


برچسب ها: توزیع ، خانوار ، نیازمند ، نکا ، گوشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.