پس از برگزاری دیدار مقدماتی فوتبال یورو 2016، سرمربیان وبازیکنان دو تیم به بلژیک و ولز به مصاحبه پرداختند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از فیفا؛ در چارچوب رقابت های مقدماتی یورو 2016 تیم ملی فوتبال ولز و شاگردان کریس کلمن موفق شدند با تک گل گرت بیل تیم آماده بلژیک را از میان بردارند و صدرنشین گروه B شوند در حالیکه هنوز 4 دیدار دیگر باقی مانده است.
 
کریس کلمن سرمربی تیم ملی فوتبال ولز ضمن ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: من نمی توانم قطعی بگویم ما صعود کرده‎ایم چرا که هم اکنون 12 امتیاز دیگر برای کسب کردن باقی مانده است.
 اما برابر تیم بزرگی مانند بلژیک گام بزرگی برداشتیم و هم اکنون از اینکه در صدر جدول هستیم لذت می بریم و می توانم بگویم پیروزی برابر بلژیک یکی از بزرگترین دستاوردهای دوره مربیگری من محسوب می شود، ما 90دقیقه بی امان دویدم و بازی زیبایی از خود نشان دادیم.
 
مارک ویل موست سرمربی باشگاه بلژیک نیز در این خصوص گفت:من نگران هیچ چیز نیستم،چرا که هنوز بازی های زیادی باقی مانده است. در این بازی  هم فکر می کنم ما بهتر بازی کردیم و از تمام توانمان بهره بردیم اما اتفاقی نیفتاد و نتیجه نگرفتیم.


آرومن رمزی ستاره باشگاه ولز در این خصوص گفت: ما  در این بازی تلاش زیادی از خود نشان‌ دادیم و با یک کار گروهی فوق العاده اعتبار فوتبالی‌ خود را نشان دادیم.

 چه آنهای که در زمین بازی بودند و چه آنهای که حضور نداشتند در تمام طول هفته،  فوق العاده‌ ظاهر شدند و تلاش گسترده‌ای از خود نشان دادند.

 هم اکنون احساس می‌کنم در تیم ولز جو بسیار خوبی حاکم است و من واقعا از پوشیدن پیراهن ولز لذت می‌برم.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار