مدیر امور شهرستان زنجان گفت : در شهر زنجان بیش از 17 هزار و 864 مشترک پر مصرف خانگی و یک هزار و 101 مشترک پر مصرف غیر خانگی وجود دارد .

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ رستمخانی با بیان این مطلب گفت:35 هزار و 945 فقره از مشترکین خانگی و 9 هزار و 106 مشترک غیرخانگی جزء مشترکین کم مصرف ما می باشند .

مدیر امور شهرستان زنجان به تعداد انشعابات آب اشاره کرد و گفت : هم اکنون 110 هزار و 860 فقره انشعاب آب در شهر زنجان وجود دارد که 260 اشتراک مربوط به فضای سبز شهرداری است .

وی تصریح کرد : امسال برای تامین آب شرب شهر زنجان 4 حلقه چاه وارد مدار شده وهم اکنون در کل 43 حلقه چاه در مدار بهره برداری قراردارد و در حال حاضر آب با دبی 1383 لیتر درثانیه به شهر زنجان تزریق می شود .

مدیر امور شهرستان زنجان به میزان سرانه تولید آب شرب هم اشاره کرد و گفت : سرانه مصرف آب شرب در استان205 لیتر در شبانه روز وهمچنین سرانه تولید 284 لیتربه ازای هر نفر در شبانه روز می باشد .

مدیر امورآبفای شهرستان زنجان خاطرنشان کرد : متوسط برداشت از سد تهم درنیمه اول اردیبهشت ماه سالجاری 492 لیتر در ثانیه بود ه است که تولید دو ماهه نخست سالجاری 20 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است .

رستمخانی ضمن اشاره به استفاده از کل ظرفیت منابع آبی زنجان گفت : در حال حاضردر شهر زنجان 520 لیتر در ثانیه کمبود آب داریم .

وی اضافه کرد : برای تعادل در شبکه و عدم قطعی ما باید فشار در شبکه را مدیریت کنیم این در حالی است که مردم به فشار بالای آب در شبکه عادت کرده اند و با کوچکترین تغییر در فشار آب معترض می شوند .

مدیر امورآبفای شهرستان زنجان متذکر شد : بیشتر کمبود آب در آپارتمانهای بالای 3 طبقه که فاقد مخزن هستند می باشد و اینکه آپارتمانها می بایست به تناسب طبقات مخزن تعبیه کنند تا این مشکل کمبود رفع شود .

رستمخانی اضافه کرد: ما از مردم زنجان می خواهیم با مدیریت مصرف خود شرکت را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند تا خادمین آنها بتوانند آب سالم و بهداشتی با فشار متعارف در دسترس مردم قرار دهند .


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.