سخنگوی شورای نگهبان گفت: تعیین تکلیف برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک با قوه مجریه است.

مقیاس انتخابات الکترونیکی به شورای نگهبان اعلام وصول نشده استنجات‌الله ابراهیمیان سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه نشست معاونان منابع انسانی دادگستری‌های سراسر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره بودجه انتخابات الکترونیکی اظهار داشت: تعیین تکلیف برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک با قوه مجریه است. 

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره مقیاس انتخابات الکترونیکی عنوان داشت: ما منتظریم تا ببینیم انتخابات در چه مقیاسی و در حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود و بعد تصمیم بگیریم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: درباره انتخابات الکترونیکی تصمیماتی گرفته شده، اما به صورت مشخص با اعمال امر نظارت به شورای نگهبان اعلام نشده است.

ابراهیمیان تاکید کرد: اینکه انتخابات الکترونیکی در همه استانها هست یا خیر، به عهده قوه مجریه است و هنوز در این زمینه تصمیم‌گیری قطعی نشده است و برخی مسئولین در سطح کلانشهرها و برخی در سطح استانها درباره الکترونیکی شدن انتخابات سخن می‌گویند.

وی در پایان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره هزینه الکترونیکی شدن انتخابات و نقش‌آفرینی دولت در آن خاطرنشان کرد: سال قبل ارزیابی بر این بود که انتخابات الکترونیکی برگزار شود و بودجه آن به دولت پیش‌بینی شد، اما در جریان تصویب بودجه پیشنهاد ما حذف شد، اما درباره بودجه انتخاباتی پس از تصمیم‌گیری دولت توسط قوه مجریه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سخنگو ، مقیاس ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار