یزد ؛‌

راهبرد رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته ای حمایت از اصل مذاکره است

وزیر اطلاعات گفت: این نگاه معظم له نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران اهل تحکم و زور گویی نیست بلکه ار حقوقش با منطق و تدبیر حمایت و دفاع می کند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام سید محمود علوی افزود: حکمت نامگذاری امسال از سوی معظم له این است که هوشیار باشیم تا وحدت ملی در معرض اختلاف و چند قطبی شدن جامعه در مقیاس کشور و جهان آسیب نبیند.

 وی تاکید کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری یک شعار نیست بلکه آرمانی است که باید همه برای تحقق این آرمان با همدلی و هم افزایی تلاش و برنامه ریزی کنیم.

 علوی ادامه داد: چنانچه غفلت کنیم شیطان به میان ما می آید و با ایجاد اختلاف امنیت و آرامش ما را به چالش می کشد که این خود بزرگترین تهدید است.

  وی ادامه داد : مردم وقتی بین مسوولان نظام وحدت ، همدلی و برادری را می بینند در روحیه آنان تاثیر گذار خواهد بود.

  علوی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم تعیین کننده نتیجه انتخابات و صندوق رای هستند.

 مقام عالی وزارت اطلاعات یاد آور شد: دولت تدبیر و امید بدنبال آن است که فرزندان انقلاب با همه گرایشها حضوری موثر و با نشاط در این انتخابات داشته باشند و به این رویداد سیاسی به عنوان یک فرصت و نعمت نگاه کنیم.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.