رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از افتتاح 43 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بالغ بر 177 میلیارد ریال در استان زنجان خبر داد.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ ؛به نقل از روابط عمومی ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان  با  گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی( 27-21 خرداد ماه ) و اعلام شعار این هفته تحت عنوان " کشاورزی پایدار با همدلی و همزبانی " به برنامه های این هفته که همه ساله همزمان با تشکیل نهاد جهاد سازندگی در سال 58 به فرمان امام راحل برگزار می گردد اشاره کرد.

دکتر جعفری دیدار مدیران و دست اندرکاران بخش کشاورزی با ائمه محترم جمعه در سراسر استان ، نماز جمعه ، دیدار مدیران استانی بخش کشاورزی با حضرت آیت اله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان را از جمله برنامه ها ی این هفته عنوان کرد.

وی گفت: افتتاح 43 پروژه بخش کشاورزی به اشتغال 380 نفر منجر می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ،برگزاری مراسم معرفی و تجلیل از کشاورزان برتر در زمینه های مختلف فعالیت کشاورزی ، دیدار عمومی همکاران و جلسه پرسش و پاسخ با ریاست سازمان ، حضور مدیران و کشاورزان نمونه در برنامه های مختلف صدا و سیما و برگزاری همایش مشترک بسیج مهندسین و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان از دیگر برنامه های این هفته بر شمرد.

این مقام مسئول پروژه هایی مثل کارخانه فراوری کشمش ، سردخانه ده هزار تنی، گلخانه هیدروپونیک ، واحد پرورش قارچ ، واحدهای تولید شیر و گوشت و همچنین سیستمهای آبیاری تحت فشار ، کانال انتقال آب، جاده بین مزارع و احیاء و مرمت قنات را از جمله پروژه های عنوان کرد که در این هفته به بهره برداری می رسند.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.