دادرس دادگاه‌های عمومی شهرستان زرند از دستگیری قاتل مسلح فراری به نام «ج.د» پس از گذشت چهار ماه از وقوع قتل در روستای حصن‌آباد زرند خبر داد.

سرقت پسته رنگ خون گرفت/ یک تیر، صاحبخانه و دزد را به کام مرگ کشاندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر عباس‌تبار در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: قاتل با مشارکت متهمان «ع.آ» و «پ.د» در بهمن ماه سال گذشته با انگیزه سرقت پسته و خودرو وارد منزل فردی با هویت «ر.ص» 47 ساله در روستای حصن‌آباد زرند شده بود.

دادرس دادگاه‌های عمومی شهرستان زرند بیان کرد: قاتل پس از مواجهه و مقاومت وی در برابر سارقان، با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی و قتل صاحبخانه کرد که بر اثر کمانه کردن گلوله، یکی از همراهان قاتل نیز به نام «ع.آ» 30 ساله نیز مجروح و در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.

این مقام قضایی افزود: با تحقیقات غیرمحسوس و پیگیری‌های مستمر قضایی، محل اختفای قاتل فراری مورد شناسایی قرار گرفت و پس از گذشت حدود چهار ماه با انجام عملیات پیچیده پلیسی ـ قضایی، سرانجام در خرداد ماه سال جاری توسط مأموران پلیس آگاهی دستگیر و به دام قانون افتاد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار