سرویس ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در کره شمالی از قطع نابهنگام دسترسی خارجی‌ها به شبکه اینترنتی 3G در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  اسپوتنیک؛ سرویس ارائه دهنده خدمات تلفن همراه در کره شمالی در پیامی خطاب به مشترکین خود اعلام کرد بنا به دلایلی نامعلوم دسترسی خارجی‌ها به شبکه اینترنتی 3G در این کشور قطع شده است. 

کوریولینک، ارائه دهنده خدمات تلفن همراه کره شمالی،  در این باره اعلام کرد: متاسفانه با قطعی سرویس اینترنت از طرف ارائه دهنده اینترنت محلی مواجه هستیم و مدت زمان قطع بودن آن هنوز مشخص نیست. زمانی که این سرویس به حالت عادی بازگردد شما را مطلع خواهیم کرد.

کوریولینک در ادامه این پیام که به زبان انگلیسی و خطاب به مشترکین منتشر شد افزود: هنوز مشخص نیست که چرا دسترسی به شبکه تلفن همراه محدود شده است.

مردم کره شمالی به جز در موارد خاص به اینترنت نامحدود خارجی دسترسی ندارند؛ اما ساکنین و گردشگران دیگر کشورها قادر به خرید سیم کارت‌های 3G نامحدود هستند.

بیش از 2.5 میلیون مشترک تلفن همراه در کره شمالی با جمعیتی معادل 24 میلیون نفر وجود دارد. پیونگ یانگ محدودیت‌های مختصری را در ارتباط با دسترسی خارجی‌ها به اینترنت 3G موبایل اعمال کرده است. خدماتی که بازدید کنندگان خارجی خریداری می‌کنند معمولا تا پایان دوره ویزای آنها اعتبار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار