همزمان با دومین جشنواره فرهنگی هنری "یک روز با حیدربابای شهریار" نفرات برتر جشنواره سال پیش معرفی شدند.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛  در بخش عکس و در بخش حاشیه‌ها و پشت صحنه جشنواره؛ بابک مرتضوی به عنوان نفر اول، صمدایرانی به عنوان نفر دوم و مهدی پورنصر به عنوان نفر سوم و در بخش آزاد؛ علی قلیزاده به عنوان نفر اول، مرتضی نقدی به عنوان نفر دوم ، صنم جانانی به عنوان نفر سوم و مهدی پورنصر به عنوان نفر چهارم معرفی شدند.

در بخش فیلم؛ بدون معرفی نفر اول، اکبر جدیری به عنوان نفر دوم معرفی شد.

در بخش خوشنویسی و در رشته‌ نستعلیق؛ صفرزاده به عنوان نفر اول، یوسف اسکندر جعفرزاده به عنوان نفر دوم، محمدرضا ابراهیم پورقندی به عنوان نفر سوم و فرزاد کوزه گرغیاثیبه عنوان نفر چهارم معرفی شدند، همچنین در رشته‌ی شکسته؛ یوسف کله جاهی به عنوان نفر اول و فاطمه رضایی به عنوان نفر دوم و در رشته‌ی نسخ؛‌ محمد غیاثی تبریزی به عنوان نفر اول و خانم راجی به عنوان نفر دوم؛ در رشته‌ی سیاه مشق؛ علی دشتی به عنوان نفر اول، ابراهیم نظری به عنوان نفر دوم، محمدنقی نوعی پور به عنوان نفر سوم و احدفیضی به عنوان نفر چهارم، در رشته‌ی کتابت؛ میرعلیرضا حسینی به عنوان نفر اول و پریسا موتابزاده به عنوان نفر دوم معرفی شدند.

در بخش نقاشی؛ فرناز حقیقت پرست به عنوان نفر اول، نگین شهابی به عنوان نفر دوم، سولماز صادقی به عنوان نفر سوم، مینا نیک رزم به عنوان نفر چهارم، وحیده حکمتی به عنوان نفر پنجم و نغمه شعاریان به عنوان نفر ششم ، در بخش نقاشی موضوعی؛ راحله خیرجو به عنوان نفرا ول، طاهره احمدی به عنوان نفر دوم و فهیمه فاضلی به عنون نفر سوم، در بخش چهره؛ شاهرخ اختیاری به عنوان نفر اول، آزیتا وحدت دوست به عنوان نفر دوم، سمیه ممیان به عنوان نفر سوم، فرزانه طهماسبی به عنوان نفر چهارم و نسیم رفعتی به عنوان نفر پنجم، در بخش کلاژ؛‌سارا دانش به عنوان نفر اول و شهلا علیون به عنوان نفر دوم معرفی شدند.

در بخش مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ روزنامه عصرآزادی عنوان اول و خبرگزاری ایرنا عنوان دوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش کاریکاتور؛ عادل برازنده به عنوان نفر اول، جلال پیرمرزآباد به عنوان نفر دوم، حامد شهیر به عنوان نفر سوم، هاله کاظم زاده به عنوان نفر چهارم، ندا آزادی به عنوان نفر پنجم، رقیه احسنی به عنوان نفر ششم، سمیرا یوسفی به عنوان نفر هفتم، عاطفه یاریانی به عنوان نفر هشتم، رامین خرسندی به عنوان نفر نهم و هاله صدرالدینی به عنوان نفر دهم معرفی شدند.

نخستین جشنواره فرهنگی هنری حیدربابا نهم خرداد سال گذشته در روستای خشکناب از توابع بخش تیکمه داش در شهرستان بستان آباد و در پای کوه حیدربابا برگزار شد .

در این جشنواره بیش از یک هزار و 200 نفر از هنرمندان و هنردوستان شهرستان بستان آباد و اهالی روستاهای اطراف خشکناب حضور داشتند .

هنرمندان در این جشنواره همچنین در رشته های نقاشی، طراحی، سنگ کاری، مجسمه سازی، نقاشی خط، کاریکاتور و خوشنویسی در خصوص حیدربابا و استاد شهریار به خلق آثار پرداختند .
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.