مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: مذاکرات با سایر گزینه‌ها ظرف امروز و فردا انجام می‌شود و دوشنبه به احتمال زیاد سرمربی معرفی خواهد شد.

بدهی استقلال به شهرداری قسط بندی شد/ دوشنبه سرمربی را معرفی می‌کنیمبهرام‌ افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشِی باشگاه خبرنگاران در خصوص پلمپ باشگاه استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه ساختمان باشگاه استقلال مسکونی بوده و به تجاری تبدیل شده، بنابراین می‌بایست 700 میلیون تومان برای تغییر کاربری پرداخت می‌کردیم که شهردار منطقه 2 نیز در جریان این مسال بود و خوشبختانه مساعدت از سوی شهرداری لازم صورت گرفت با هماهنگی‌هایی که انجام گرفت قرار شد این مبلغ قسط بندی شود و از هفته آینده نسبت به پرداخت قسط‌ها اقدام کنیم و قسط اول پرداخت خواهد شد و امیدوارم مشکل باشگاه استقلال هم به زودی حل گردد.

وی در خصوص وضعیت اعضای هیات مدیره و سرمربی فصل آینده تصریح کرد: هنوز چیزی قطعی نیست اما مذاکرات ما برای انتخاب اعضای هیات مدیره جدید و سرمربی انجام شده و فردا ظهر یا روز دوشنبه به طور حتم همه چیز صد در صد مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: من امروز با منصوریان جلسه نداشتم و قرار است مذاکراتی با مربیان مد نظر صورت بگیرد.

افشارزاده تصریح کرد: مطمئن به جز منصوریان در صدد هستیم تا مذاکراتی را با یک مربی خارجی و دو مربی ایرانی داشته باشیم اما بهتر است اجازه بدهید تا تصمیمات لازم اتخاذ شود و به طور حتم فردا همه چیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار