نایب قهرمان تکواندو المپیک لندن گفت: نمی‌توانستم به اردو بیایم اما سرمربی تیم ملی بعد از اعلام فهرست اردونشینان به من زنگ زد.

باقری معتمد: سرمربی تیم ملی بعد از معرفی اردونشینان به من زنگ زدند/ نمی‌توانم به اردو بیایممحمد باقری معتمد در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت خود عنوان کرد: هنوز 2 ماه نشده که از جراحی زانویم می‌گذرد و در این مدت هر روز فیزیوتراپی و آب درمانی را با نظر پزشک انجام  می‌دهم.

وی در خصوص زمان بازگشتش به میادین تکواندو افزود: طول درمان پارگی و جراحی رباط ACL  شش ماه است که من هنوز این زمان را به اتمام نرسانده‌ام و فعلا نمی‌توانم تمرین کنم.

نایب قهرمان تکواندو المپیک لندن در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد از وی هم مانند دیگر مصدومان تیم ملی به اردوها دعوت به عمل می‌آمد گفت: به هر حال بهنام اسبقی و سجاد مردانی هم مصدوم هستند و به اردوها دعوت شده‌اند اما در تمرینات غیبت دارند و مشغول درمان آسیب‌شان هستند، البته سرمربی تیم ملی بعد از اعلام اسامی اردونشینان جدید به من زنگ زد تا وضعیتم را بداند اما من در صورت دعوت هم به اردو نمی‌رفتم چون نمی‌توانم تمرین کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
خب این سوال رو باید از سرمربی تیم میپرسیدید نه ایشون!
آخرین اخبار