مدیر عامل راه آهن ایران گفت: با توجه به اهمیت مسیر بافق تا بندرعباس در پشتیبانی حمل و نقل کل کشور سیستم ای ای تی اس را نصب می کنیم تا حرکت قطارها به صورت دوخطه ای که در این مسیر پشت سرهم باشد وسیستم تراک بندی این اجازه را می دهد تا طرح اجرایی شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛  محسن پور سید آقایی دیروز در سفر به سیرجان گفت: دولت با توسعه حمل و نقل ریلی علاوه بر صرفه جویی درمصرف سوخت در راستای اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه ازظرفیت ریلی را در دستور کار دارد.

مدیرعامل راه آهن کشور از افزایش ظرفیت سالانه بار ریلی مسیر بافق تا بندرعباس از 15 میلیون تن به 45 میلیون تن تا پایان سال خبر دادو گفت : مردم هم با این وضعیت حمل بار با خط ریلی را ترجیح می دهند.

وی تصریح کرد : برای کمک به حمل ریلی راه آهن از گل گهرسیرجان ضمن کاهش نرخ ؛ حمل بار بین شرکت ها رقابتی شده و امسال 2 میلیون تن حمل بار ریلی در این منطقه نسبت به پارسال افزایش یافته است .

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد : برای رفع گلوگاههای ترافیکی سیرجان با همکاری شهرداری در سیرجان تفاهم کردیم تا بار ترافیکی سیرجان در محورهای سیرجان - شهربابک و یزد و تهران کاهش یابد .

انتهای پیام/س
برچسب ها: نصب ، راه آهن ، قطار ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.