اعضای تیم ملی بوکس نوجوانان ایران که با دو مدال برنز به کارشان در مسابقات قهرمانی آسیا پایان دادند،خواستار میزبانی بوکس جوانان آسیا شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی / گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛؛اعضای تیم ملی بوکس نوجوانان ایران شب گذشته(شنبه) شام را در سفارت ایران در ازبکستان و در کنار سفیر کشورمان علی مردانی صرف کردند.
 
علی دانشمند فرد ضمن تایید این خبر گفت:طی مدت زمانی که در ازبکستان بودیم، همواره لطف علی مردانی سفیر ایران در ازبکستان شامل حال ما بوده و به ما دلگرمی داده است.همچنین شب گذشته(شنبه) شام را همراه با اعضای تیم ملی بوکس در سفارت خانه و در کنار وی صرف کردیم.
 
دانشمند فرد افزود:سفیر ایران در ازبکستان از تلاش های کادر فنی و اعضای تیم ملی بوکس نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا تشکر کرد و هدایای نقدی هم برای ورزشکاران ما در نظر گرفت.
 
وی در مورد عملکرد نوجوانان بوکس کشورمان گفت:شخصا از نتایج به دست آمده رضایت دارم.ما در رقابت های قهرمانی آسیا دو مدال برنز کسب کردیم و اگر داوریها کمی بهتر بود می توانستیم حداقل یک فینالیست داشته باشیم.
 
دبیر فدراسیون بوکس از پیشنهاد میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خبر داد و گفت:طی دیداری که با رییس اتحادیه بوکس آسیا داشتم صحبت هایی در خصوص میزبانی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا مطرح شد و او هم اعلام کرد که اگر شرایط و امکانات ایران برای میزبانی محیا باشد،با این درخواست موافقت خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار