دومین دوره تکثیر ماهیان زینتی را در راستای قانون طرح مشاغل خانگی مصوبه مجلس شورای اسلامی، مطابق با تفاهم نامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای کشور منعقد شده، برگزار می کند.

برگزاری دومین دوره آموزش تکثیر ماهیان زینتیحامد کمیلی مدیر اولین کارگاه محصول محور تکثیر ماهیان زینتی کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاهی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه، دومین دوره تکثیر ماهیان زینتی را در راستای قانون طرح مشاغل خانگی مصوبه مجلس شورای اسلامی، مطابق با تفاهم نامه ای که با سازمان فنی و حرفه ای کشور منعقد شده، برگزار می کند.

وی تصریح کرد: ایران بزرگترین وارد کننده ماهیان زینتی در جهان است و توسعه پررش ماهیان زینتی در قالب طرح مشاغل خانگی، نه تنها می تواند مانع خروج ارز از کشور شود بلکه با صادرات ماهیان زینتی پرورش یافته به کشورهای همسایه، باعث ارزآوری هم شود.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی شامل 120 ساعت مباحث تئوری و عملی است و در صورت موفقیت در آزمون نهایی، مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به آنها اعطاء خواهد شد.

کمیلی افزود: با تجاری سازی آموزش دوره باعث ایجاد اشتغال و کارآفرینی شده که با دریافت مدرک بین الملل فنی حرفه ای، برای راه اندازی کسب و کار به متقاضیان مبلغ 15 میلیون تومان توسط توسعه صندوق کارآفرینی ارائه خواهد شد.

در همین راستا، نمایشگاه تخصصی ماهیان زینتی از دوم تا 8 مرداد در محل مرکز فنی و حرفه ای شهید مروتی واقع در میدان بهمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار