رئیس ستاد انتخابات نظام پرستاری گفت: 3 هزار و 141 نفر در انتخابات نظام پرستاری که در 29 خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، شرکت کردند که 20 نفر از آنها رد صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان  گروه علمی،‌ پزشكی باشگاه خبرنگاران، دکتر حسن امامی رضوی رئیس ستاد انتخابات نظام پرستاری در نشست خبری که به منظور تشریح روند برگزاری انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری در وزارت بهداشت و درمان برگزار شد گفت: طبق آئین نامه برگزاری انتخابات نظام پرستاری از 13 اسفند ماه 93 شروع شد. طبق زمانبندی 3 ماهه در 29 خرداد ماه سال جاری در 118 حوزه تایید شده برگزار می‌شود. 

وی ضمن اطلاع رسانی از رد صلاحیت 20 نفر از ثبت نام کنندگان تصریح کرد: از 3 هزار و 141 نفر ثبت نام کننده اولیه 61 نفر از لیست داوطلبین خارج شدند که 25 نفر به دلیل نقص مدارک ، 7 نفر به دلیل انصراف ، 5 نفر به دلیل اسامی مشترک، بوده است. 

امامی رضوی افزود: با اطلاع رسانی به این افراد برخی از آنها مدارک خود را کامل کردند و در نهایت 20 نفر از آنها رد صلاحیت شدند. این افراد از رد صلاحیت خودشان مطلع و به دلایل عنوان شده اعتراضی نداشتند. 

رئیس ستاد انتخابات نظام پرستاری با تاکید بر تامین امنیت انتخابات از سوی نیروی انتظامی اظهار داشت: 31 خرداد ماه نتایج انتخابات توسط هیئت اجرایی اعلام می‌شود تا درصورت اعتراض نتایج قطعی در تاریخ 9 تیر مشخص شود.

وی ضمن اشاره به ثبت نام 3 هزار و 141 نفر در این دوره از انتخابات نظام پرستاری عنوان کرد: درمقایسه با دوره‌های گذشته میزان ثبت نام کنندگان با رشد 22 درصدی روبرو بوده است در دوره‌ قبل 2هزار و 575 نفر ثبت نام کرده بودند مدرک تحصیلی بیشتر ثبت نام کنندگان کارشناسی است. 

امامی رضوی خاطر نشان کرد: 51 درصد ثبت نام کنندگان را آقایان و 49 درصد از آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند که به طور کلی بیشترین افراد از گروه پرستاری بودند که تعداد آنها 2 هزار و 477 نفر است. 



انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.