در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای شهر که به صورت غیر علنی برگزار شد موضوعات مختلفی در دستور جلسه قرار گرفت که از جمله آنان تشکیل کمیته ای برای احیای خانه نام آوران با کاربرد مراکز فرهنگی که به تصویب رسید و تملک این خانه ها برداشته شد چرا که شهرداری بودجه کافی برای تملک خانه ها ندارد.

تشکیل کمیته احیای خانه نام آوران با کاربرد مراکز فرهنگی / ممنوعیت ورود موتورسیکلت به بازارچه عودلاجانبه گزارش خبرنگارحوزه شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران رئیس شورای شهر در حاشیه یکصد و شصتمین جلسه غیر علنی شورای شهر و در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز (یکشنبه)جلسه اظهار کرد: تشکیل کمیته ای برای بررسی و احیای خانه های ارزشمند و نام آوران تهران مورد بررسی قرار گرفت تا این مراکز برای استفاده فرهنگی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری بودجه کافی برای تملک این خانه ها را ندارد از همین روی تملک این خانه ها حذف گردید.

رئیس شورای شهر با اشاره به مجاهدت های بوشهری ها در جنگ افزود: خانه بوشهری ها به دلیل مجاهدت و تلاش های این مردم به همین نام باقی می‌ماند.

وی همچنین به خانه های نام آورانی چون شریعتی، مطهری و خانه پدری چمران و دیگر نام آوران اشاره کرد که باید مورد بازسازی و احیا قرار گیرد تا از ویرانی و تخریب آن جلوگیری شود.

چمران با اشاره به مصوب دیگر امروز شورای شهر تصریح کرد: معارفه شهرداران جدید که شهردار را شامل می شد نیز انجام گرفت.

رئیس شورای شهر با اشاره به سومین مصوبه شورای شهر افزود: یک فوریت ممنوعیت ورود موتورسیکلت بازارچه عودلاجان به تصویب رسید.

وی در پایان تصریح کرد: پرداخت فوق العاده به مشاغل سخت و زیان آور نیز مطرح کردیم تا در شورای تامین به تایید و تصویب برسد و همچنین شهرداری لایحه ای را برای مشاغل سخت و زیان آور به غیر آتش نشانی نیز ارائه کند تا مشمول اضافه پرداخت شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار