معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: سرمربی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس، در این تیم باقی می‌ماند و تا هفته آینده به کشور برمی‌گردد.

برانکو هفته آینده بر می‌گردد/شکایت سرمربی پرسپولیس را تکذیب می کنیمنصرالله سجادی، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در خصوص برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: باید عنوان کنم که برانکو، سرمربی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس تا هفته آینده به ایران بازمی‌گردد و در تیمش به فعالیت مربیگری ادامه می‌دهد.
 
 سجادی ادامه داد: من تلفنی با برانکو صحبت کردم و قرار شده که وی هفته آینده در تیم فوتبال پرسپولیس حضور یابد و کارش را آغاز کند.
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با شکایت برانکو ایوانکوویچ از تیم پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات تصریح کرد:به هیچ وجه چنین مطلبی صحت ندارد و قضیه شکایت برانکو از پرسپولیس، منتقی است و به شدت آن را تکذیب می‌کنم.
 
وی در خصوص شرایط امروز تیم فوتبال استقلال گفت: ما در حال مطالعه شرایط تیم فوتبال استقلال هستیم به خاطر همین تاکنون فرصت نداشتیم تا نتیجه این بررسی‎ها را اعلام کنیم.
 
سجادی بیان کرد: همه تیم‌های لیگ برتری شرایط سرخابی‌ها را دارند و ما سعی می‌کنیم که با توجه به حساسیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، شرایط بهتری را برای این دو تیم فراهم کنیم.
 
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد: به خاطر حساسیتی که در مورد استقلال و پرسپولیس وجود دارد، با مطالعه و دقت بیشتری کار را انجام می‌دهیم تا شرایط بهتری برای این دو تیم رقم خورد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که بتوانیم از فرصت باقی مانده بهترین شرایط را برای تیم‌ها رقم بزنیم تا شاهد لیگ پویایی در فصل پانزدهم باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار