باغ تجربه در هفته جاری با برگزاری برنامه هایی به مناسبت ماه مبارک رمضان سالمندان را به پیشواز این ماه عزیز می برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان؛ مسوول باغ تجربه شهرداری اصفهان بیان کرد: دوره ی سالمندی از دوران حساس زندگی است، در این زمان باید با مساعدت به سالمندان که خود را از کار افتاده فرض می کنند زمینه ساز دوران خوش برای آن ها شد، در این دوره سالمندان احساس نا امیدی می گیرند و نیاز به محبت بیشتر دارند و همچنین مراقبت های ویژه ای نیاز دارند.

فریبا زارعان افزود: برنامه هایی مانند تغذیه مناسب سالمندان، طب سنتی، گیاهان داروئی، نحوه تغذیه برای افراد دیابتی، یوگای خنده، نشست های ادبی و بازدیدهای مختلف از جمله برنامه هایی است که در باغ تجربه برای افراد سالمند برگزار می شود.

وی عنوان کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این مرکز برنامه های هفته جاری را متناسب با ماه رمضان برنامه ریزی کرده است تا سالمندان بتوانند بیشترین استفاده را از این ماه با توجه به نکات بررسی شده در این برنامه ها داشته باشند.

مسئول باغ تجربه افزود: روز یکشنبه 24 خرداد ماه تغذیه سالمندان در ماه مبارک رمضان و همچنین پایش فشار و قند خون در باغ تجربه از ساعت 8:30 صبح برگزار می شود که سالمندان راهنمایی می شوند که آیا روزه برای آنها مناسب است یا خیر و در ماه رمضان از چه تغذیه هایی استفاده کنند.

فریبا زارعان با اشاره به اینکه در ماه رمضان اکثر افراد دچار کسلی روح و ذهن می شوند، گفت: برای رفع کسلی و ایجاد شادی و نشاط در روزهای ماه مبارک رمضان روز دوشنبه 25 خرداد ماه نشست تخصصی با محور اثرات معنوی دعاو ایجاد روحیه و نشاط در باغ تجربه برگزار می گردد.

وی افزود: روز چهارشنه 26 خرداد ماه هم در برنامه محفل ادبی مخاطبان سروده های خودرا با موضوع ماه رمضان ارائه می کنند و مشاعره ایهم در همین خصوص انجام می شود.

گفتنی است افراد بالای 45 سال می توانند برای شرکت در برنامه های آموزشی-تفریحی و هیجانی باغ تجربه به انتهای باغ غدیر، جنب پارکینگ شماره 4 مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 32670289 و 32670295 تماس حاصل نمایند. 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.