معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: ورود بیمه‌های تکمیلی به عرصه دندان‌پزشکی، نظارت بر فعالیت‌های این بیمه و شرکت‌های بیمه بازرگانی یک ضرورت است.

محمد علی همتی معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون    گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به ضرورت ورود بیمه تکمیلی به عرصه دندان‌پزشکی اظهار کرد: نظارت بر عملکرد بیمه‌های تکمیلی و شرکت‌های بیمه بازرگانی در عرصه دندان‌پزشکی یک ضرورت است تا خدمات این حوزه شفاف‌تر و به روز‍‌تر ارائه شود.

وی تصریح کرد: سطح بندی خدمات دندان‌پزشکی در کشور تعریف نشده است و سازمان تامین اجتماعی نیازمند به بازنگری موجود در سطح‌بندی ارائه خدمات دندان‌پزشکی برای اجرای مفیدتر آن دارد.

همتی با بیان اینکه سامانه جامعی از اطلاعات در حوزه خدمات دندان پزشکی کشور وجود ندارد افزود: خدماتی که دندان پزشکان در حال ارائه هستند نیازمند به سامانه جامعی از اطلاعات است تا مورد بهره برداری مدیران و کارشناسان ارشد قرار گرفته و نیز کمبود این سامانه موجب عدم نظارت صحیح در ارائه خدمات می‌شود.

معاون درمان در پایان نیز گفت: اصلاحات تعرفه دندان پزشکی، کیفیت ارائه خدمات و کنترل عفونت از مهمترین مقوله‌هایی است که باید گام‌های موثری برای اجرای آن برداشته تا دندان پزشکان انگیزه بیشتری برای ارائه بهتر خدمات داشته باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
قبل از اینکار دندونپزشکا رو آگاه کنین تا درست به بیمه شدگان ویزیت بدن تا مث بیمه آموزش پرورشی ها بعد دو سال .....
آخرین اخبار