شیراز؛

برقراری امنیت مطلوب در سایه تعاملات سازنده

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس گفت: برقراری امنیت مطلوب و افزایش احساس امنیت با گسترش تعاملات سازنده و هدفمند تحقق خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از شیراز، سرهنگ علی شیبانیان در جمع تعدادی از مسئولان اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مرودشت، با اشاره به تعاملات بسیار خوب بین مجموعه انتظامی و اداره میراث فرهنگي افزود: هرچه دامنه اینگونه تعاملات به صورت هدفمند گسترش یابد، برقراری امنیت در مجموعه های باستانی و گردشگری به ویژه "تخت جمشید" و "نقش رستم" که ثبت جهانی دارند با سهولت بیشتری تامین می شود.

وي ادامه داد: با توجه به سیل عظیم مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در تمام ایام سال به ویژه تعطیلات نوروز و ایام تابستان به شهرستان و بازدید از اماکن باستانی، برقرای امنیت کامل مسافران و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است که با همدلی و همزبانی موجود بین مجموعه انتظامی و اداره میراث، به حمد خداوند منان این امنیت تاکنون حاصل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: هرچند حفاظت و حراست از مجموعه های باستانی توسط یگان حفاظت اداره میراث انجام می شود، لیکن انتظامی شهرستان آمادگی هرنوع همکاری، همفکری و همراهی را دارد.

مسعود رضایی منفرد مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید حضور فرماندهی و عوامل انتظامی شهرستان را مایه دلگرمی کارکنان اداره میراث دانست و افزود: بی شک همفکری و همراهی عوامل انتظامی باعث برقراری امنیت کامل گردشگران و مسافران در مجموعه های باستانی تحت حفاظت آن اداره می شود که این همراهی و تعاملات ستودنی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.