رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در این سالها اولویت اول ما همیشه تیم ملی فوتبال بزرگسالان بوده و تیم ملی فوتبال امید در اولویت دوم قرار داشته است.

همیشه تیم ملی در اولویت بوده است/ دوست دارم سکان هدایت فوتسال به مربی ایرانی برسدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علی کفاشیان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال اظهار داشت: تیم ملی فوتبال روز گذشته با شرایط بسیار خوب و قابل قبولی وارد ترکمنستان شد و همانطور که شواهد نشان می‌دهد بازیکنان تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم بتوانند به آمادگی‌های لازم دست پیدا کنند تا در اولین دیدار  انتخابی جام جهانی روسیه موفق شوند.
 
وی در خصوص صحبت‌های کی‎روش که گفته بود توجه بیشتری به تیم ملی امید می‎شود بیان کرد: اصلا چنین چیزی وجود ندارد و اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که در طول این مدت اولویت اول ما همیشه تیم ملی بزرگسالان بوده است و ما اردوهای زیادی را برای تیم بزرگسالان تدارک دیده‎ایم و باید بگویم با توجه به این مسائل تیم ملی امید همیشه در اولویت دوم ما قرار داشته و در حال حاضر اردوی ترکیه که برای تیم ملی امید در نظر گرفته شده با درخواست کادر فنی این تیم تدارک دیده شده بود، مطرح کردن این موضوعات به نوعی دامن زدن به حاشیه‌هاست و به طور حتم بهتر است بدانید که اولویت اول ما همیشه تیم ملی فوتبال بزرگسالان بوده است.
 
کفاشیان در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی فوتسال عنوان کرد: با توجه به اینکه خسوس  به ایران نمی‌آید، بنابراین از کمیته فنی و توسعه درخواست کردیم که گزینه‌های دیگری را برای سرمربیگری تیم ملی فوتسال انتخاب کند و قرار شد گزینه‌ها به هیات رئیسه معرفی شوند تا در نهایت بتوانیم سرمربی تیم ملی فوتسال را نیز انتخاب کنیم. البته نظر من بیشتر بر روی گزینه داخلی است و دوست دارم مربی ایرانی هدایت فوتسال را بر عهده بگیرد.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار