وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سیستان و بلوچستان برای دولت تدبیر و امید از اهمیت زیادی برخوردار است که این امر دلایل متعددی دارد، همچنین هر خدمتی برای مردم این استان انجام شده ادای وظیفه بوده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران زاهدان.، محمود واعظی در افتتاحیه پروژه بین‌المللی فیبر نوری ایران و پاکستان در زاهدان با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان از فهم و سطح آگاهی بالایی برخوردارند افزود: دولت تدبیر و امید هم با وجود همه مشکلات و فشارها، با کمک مردم و حمایت های مقام معظم رهبری همچنان در تلاش است تا بر سر عهد و پیمان خود با مردم این استان بماند و از هیچ خدمتی دریغ نمیکند.

وی با اشاره به تامین 48 درصد پهنای باند اینترنت کشور از طریق ایستگاه چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علاوه بر بودجه هایی که در خدمت اپراتورهایی نظیر همراه اول و ایرانسل وجود دارد، تا کنون 154 میلیارد تومان صرف پروژه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات این استان شده است.

واعظی همچنین وضعیت پست را نسبت به دولت‌های پیشین پیشرفته دانست و گفت: افزایش ظرفیت انتقال خطوط بین شبکه‌ای از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید و پهنای باند اینترنت از 700 مگابایت بر ثانیه در ابتدای کار دولت به 2400 مگابایت بر ثانیه از این دسته پیشرفت ها است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.